Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2022 16:42 - Смисълът на любовта
Автор: noir Категория: Поезия   
Прочетен: 2001 Коментари: 4 Гласове:
14

Последна промяна: 12.02.2022 21:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Гладен, бос и разорен
усмихнат крача във студа,
ала няма и частичка суета
щом някога била си с мен.

Защо ми е да имам хиляди неща,
едничък спомен само пазя
и в снега без страх ще газя,
защото топли ме целувката гореща,

която някога ми подари
и оттогава винаги усещам
устните ти тъй горещи,
накарали кръвта във мен да ври.

И да имам още, и него ще ти дам,
нека всичко мое с радост притежаваш,
че тъй прекрасно е с любов да подаряваш
и не е сладко да го харчиш сам.



Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kossef - Усетих аз...
12.02.2022 20:58
усетих, че те бива. И не обръщай внимание на (моето) аз, твоето ти, чрез стиховете ти, в коментара ми има значение... Радвам се за теб, за тукашното ти присъствие. И жизнено да дивееш!... А "...че тъй прекрасно е с любов да подаряваш..." приемам като "... че тъй прекрасно е с любов любов да подаряваш..." , което пък, разбира се, не е дотам граматично изпипано. Притежаваш този хубав усет за изпипване.
цитирай
2. noir - ~ N ~
12.02.2022 21:03
Искрено благодаря за прекрасния коментар. Наистина е много приятно, когато получиш такъв някого с много повече опит. Поздрави!
цитирай
3. noir - ~ N ~
12.02.2022 21:06
Между другото - много се радвам, че първият коментар беше написан от мъж, защото ако жена беше започнала "усетих, че те бива", щяхме да сме в новините цяла седмица после :) Хи-хи-хи
цитирай
4. crep - Тези разменени рими
13.02.2022 15:12
ми харесват.
Последния куплет прилича на стиховете
на един известен поет, но няма да го упомена -
да не се възгордееш. :)
Всъщност аз съм го чела в превод,
защото не постигнах да го чета в оригинал.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: noir
Категория: Лични дневници
Прочетен: 495632
Постинги: 310
Коментари: 971
Гласове: 14335