Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2022 22:21 - Предсмъртно
Автор: noir Категория: Поезия   
Прочетен: 8554 Коментари: 1 Гласове:
8

Последна промяна: 09.02.2022 22:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Тихо гледаш през вратата,
нима навън е твоето сърце,
питам се къде ти е душата,
за да я взема за трофей?

С поглед галиш моите криле
и ме гледаш мило и покорно,
разговорът ни върви добре,
но приготвила си ми отрова.

Застинала, дори не мърдаш,
тихо стискаш я в ръце,
в лицето мое да я хвърлиш,
чакаш подходящия момент.

Да си тръгнеш рано ще те пусна,
своя любим мигом ти ще навестиш,
ще погалиш нежните му устни,
а на мен ще трябва да простиш.

Сърцето ти препуска лудо,
вечно влюбена в него ще си ти,
не би могла да искаш друго,
освен мъжа на своите мечти.

А той бавно свлича се безмълвен,
любимият е мъртъв в твоите нозе,
от болка очите ти със сълзи се изпълват,
отровата ти бе приготвила за мен.

Сега мен и себе си проклинаш,
но при мен не можеш да се прибереш,
един единствен празен спомен имаш,
а той безмилостно отвътре те яде.




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kossef - Хубава творба...
10.02.2022 09:28
Отличава се. Дерзай!...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: noir
Категория: Лични дневници
Прочетен: 495634
Постинги: 310
Коментари: 971
Гласове: 14335