Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2012 21:25 - Време ми е за женитба
Автор: noir Категория: Лични дневници   
Прочетен: 341 Коментари: 4 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Не, че се бутам де, ама ми казаха, че това бил естественият ход на нещата. Та първо нещата се свеждат до избора на булка. Основен критерий - изключителна, но земна. Задължително да е от един от тези региони на страната: Шанхай, Тайван, Япония, Корея. Ако познавате такова девойче, да й прошепнете, че един млад принц има намерение да дели половин царство. Ако не се намери, заминавам аз за една от първите две дестинации. Не, че имам нещо против българките, но, нали разбирате - културни различия.

Напълно съм сериозен, ... доколкото е възможно точно аз да бъда.


~ N ~


image




Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dvd - :) хаха
30.04.2012 21:31
дойде пролетта и започнаха да те женят :)

иначе добре си се ориентирал с "регионите на страната"
направо хващай самолета и до месец ще си се сдобил с договора
цитирай
2. noir - ~ N ~
30.04.2012 21:38
Аз по любов действам за по пълноценно. Обаче изпитвам много жестоки колебания кой самолет да хвана.

Инак не е от пролетта, при мен настроението винаги е приповдигнато, незамисимо от сезоните... :D
цитирай
3. dvd - япония
30.04.2012 21:44
цитирай
4. noir - ~ N ~
30.04.2012 21:47
Засега и аз натам клоня. Домо аригато :D
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: noir
Категория: Лични дневници
Прочетен: 495929
Постинги: 310
Коментари: 971
Гласове: 14335