Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2022 22:35 - Жената (в) чудо
Автор: noir Категория: Поезия   
Прочетен: 1769 Коментари: 7 Гласове:
11

Последна промяна: 30.09.2022 22:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Не бързай телефона ми да триеш,
света да обиколиш - не ще намериш друг,
който да искаш толкоз силно да убиеш
с тирбушон, отрова, нокторезачка, чук.

Емоциите в теб карам да бушуват,
всяка твоя нишка изтъкана е от тях
и разприте със теб са като чушка люти,
а отстрани и двамата ставаме за смях.

Знам, че кибрита много бързо паля,
ама и при теб фитилът идва малко къс,
и за следващата битка си мечтаем тайно
дори да знаеш, че съм пълен гъз.

Но такъв животът ни е интересен,
от обувките те вадя и така не бих ти доскучал
и зная, че дори завинаги да си заета,
време някак ще намериш - като за един скандал...









Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anetta - : )))
01.10.2022 00:36
абеее... не прекалявай...: ))) Най-обичам спокойствието след бурна емоционална връзка(две съм имала, стигат ми)... някакво блаженство е да няма човек емоционален дразнител.. да си се шматка и разсейва колкотоооо иска, без някой да го дърпа за плитките.. : )))
Поздрави, Принце.. но някак не мога да те позная с тоя чичко Арни.. : ))
цитирай
2. noir - ~ N ~
01.10.2022 00:41
Остарявам, погрознявам, но си оставам същия нецивилизован дивак :-)
цитирай
3. anetta - Добро съботно късно утро...
01.10.2022 09:55
ъхъ... а аз се подмладявам и разхубавявам.. : ))) А това, че си дивак е супер.. ама насилственото дразнене за да не си скучен си е.... гаднярско нещо..
усмивки и настроение желая... ;)
цитирай
4. noir - ~ N ~
01.10.2022 10:21
Черен ми бил фонът, аватарът ми не бил хубав, дразнел съм насилствено...

Ей, съсипахте го тоя блог :-D :-D :-D
цитирай
5. anetta - миии.. така е.. съсипахме го.... : ))))
01.10.2022 10:38
"от обувките те вадя и така не бих ти доскучал"
а това познаваш ли си го?
а за аватара... ми малко.... принц, с чичко Арни.. поне при мен нямат нещо общо...ама с една дума... товаря те с очаквания да си принц, бе... не Арни.. ама ти се не даваш... : )))
шегувам се, разбира се..;)
прекрасен ден!
цитирай
6. noir - ~ N ~
01.10.2022 11:01
Зад привидното има непривидно.

Отвъд рационалното - ирационално.

Ако успееш да прекрачиш вратата, ще се освободиш от собствения си затвор.

Аз съм просто един обикновен ключар, а дюкянът ми е отворен за всички.

Дали искаш да заключиш една врата, или ще я отключиш, е личен избор.
цитирай
7. anetta - : ))
01.10.2022 16:34
Това би било вярно, ако аз живеех сама във Вселената..да, ама не, не съм сама..и моят избор се обуславя със свързаности.. : ))) които не ги ли осъзнаеш, все ще си мислиш, че имаш личен избор... ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: noir
Категория: Лични дневници
Прочетен: 488768
Постинги: 308
Коментари: 970
Гласове: 14311