Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2022 18:00 - Крилете на пролетта
Автор: noir Категория: Поезия   
Прочетен: 4991 Коментари: 0 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Обгърни ме с мислите си като одеяло,

мислите, от които раждат се цветя,

остави и времето за малко да остане спряло,

докато във мен се разлиства пролетта.

 

Със сиянието си - вдъхни ми от своята надежда,

за да може слънцето във мен да заблести,

и вдишай с тялото си утринната свежест,

а след това - на крилете си ме понеси.

 

Отнеси ме там, където се изгубва взорът,

възнасяйки се все по-високо, по-леки от перо,

сякаш изчезнали далеч от всеки поглед,

а всъщност – със Вселената слели се в едно.



image


 




Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: noir
Категория: Лични дневници
Прочетен: 494636
Постинги: 310
Коментари: 971
Гласове: 14334